درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید گلم خوش بگذره بوس بای
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دختر زیبا و آدرس love.maryamgoli.com.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 7933
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

کد تغییر شکل موس -->

دختر زیبا
سلام گلم اومید وارم از وبلاگم خوشتون بیاد خوش بگذره بای
پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 19:38 ::  نويسنده : مریم گلی       

بد ترین درد این نیست که به اونی که دوسش داری نرسی ،

 

 بدترین درد این نیست که عشقت بهت خیانت کنه ،

بدترین درد اینه که یه نفرو دوست داشته باشی ولی اون

ندونه...



نظرات شما عزیزان:

امیررضا
ساعت20:08---6 بهمن 1390


سلام وبلاگ خیلی خیلی خوبی داری مطالبت رو هم خیلی دوست دارم . اگه قابل میدونی به وبم یه سر بزن و در قسمت بالا سمت راست کلیک کن و ثبت نام کن . اگه مایلی منو لینک کن بعد منو خبر کن تا لینکت کنم.راستی اگه عیبی نداره تو پیوندهام گذاشتمت


raha
ساعت19:50---6 بهمن 1390
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چطور بگم که دلتنگ توام تویی که مونس شب های دل بی قراری ام بودی

چطور بگم که باغ دلم به غم نشسته واز دوری تو دلتنگ شده؟

چطور بگم که وجود تو... گرمای صدای دلنشین توبه من آشفته

زندگی می بخشه؟

چطور بگم که این دل بی طاقت بهانه تو را می گیرد؟

چطور بگم که دستانم گرمی دستانت را می خواهد؟

ای تنهاترین ستاره زندگی من

پشت پنجره دل تنگم به انتظار لحظه با تو بودن می مانم

تا با آمدنت دل بی قرارم را آرام کنی..



رادین
ساعت19:50---6 بهمن 1390
سلام وبلاگ خیلی خیلی خوبی داری مطالبت رو هم خیلی دوست دارم . اگه قابل میدونی به وبم یه سر بزن و در قسمت بالا سمت راست کلیک کن و ثبت نام کن و جایزه بگیر . اگه مایلی منو لینک کن بعد منو خبر کن تا لینکت کنم.

pejman
ساعت19:49---6 بهمن 1390
سلام مریم جون.دیدم مطلبات قشنگه تو وبلاگ خودمم گذاشتم راضی باش.اگه نخواستی اونجا باشه بیا تو وبلاگم یه نظر بده بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: